onsdag 6 november 2013

Nu börjar det närma sig advent...

Hallå på er där ute!!
Nu är det redan onsdag och jag tycker att dagarna och veckorna bara flyger förbi.. Snart är det inte långt kvar till advent!!
Onsdag innebär ju med att det är min bloggdag hos Kristinas scrapbooking och där visar jag idag dom här julstjärnorna som kan lysa upp i mörkret under advent. Dom var faktiskt inte alls så komplicerade som jag trodde..
 


Om du är sugen på att försöka göra din egna julstjärna klicka HÄR för att komma direkt till inlägget där finns en bild på mallen jag gått efter.
 
För att få ljuset att strömma ut har jag stansat hål i uddarna med Martha Stewart punsch all over the page innan jag vek ihop dom. Resten av material listan hittar ni i mitt inlägg!
 
Idag är jag hel ledig så dagen ska jag bara ägna åt städning och pyssel.. Dock får det bli städning först och pyssel sedan tiden som blir kvar men det är ganska skönt att sätta när man inte har några andra måsten och det är rent och ordning omkring en.. Men även om jag skulle städa scraprummet så är det kreativt kaos redan efter 5 minuter, men det är väl så det ska vara... hihi
 
Hoppas att ni får en bra dag!
Kram Sophie


3 kommentarer:

  1. This is beautiful Sophie. A gorgeous design.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Sharon!
      Hope you to have a great week!
      Hugs Sophie

      Radera