söndag 24 november 2013

Nedräkningen har börjat...

Till JUL!!!!!
Woohoo.. Jag bara älskar julen och allt vad som hör den till! Förra veckan så visade jag en Christmas Countdown hos Kristinas scrapbooking och nu tänkte jag visa en till som jag gjort i helgen. Fick en beställning av en kompis som såg länken jag la ut på facebook och då var det bara att göra en till=)
Jag fick helt fria händer så då valde jag att använda mig av dessa underbart söta Magnolia stämplar!! Måste säga att jag har haft en liiiite paus från mina Älskade Magnolia stämplar men i perioder så blir jag så sugen och nu är runt jul så blir det mycket av det goda.


 
Med denna tänkte jag delta i följande utmaningar:
 
Nu blir det sängen och ladda inför ännu en fullspäckad vecka!
Kram

1 kommentar:

  1. Oh, this is a great idea. I love it! You chose great Tildas for your calandar.
    Thank you for joining us at the Simply Magnolia challenge. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    SvaraRadera