måndag 27 maj 2013

All creatures great and small - Songbird


God morgon!!!
Idag är det en ny dag och en ny utmaning hos songbird challenge!
 Utmaningen är all creatures great and small och våran sponsor denna gång är Pink Gem så gå in och kika så du kan vara med oss.
Jag ska bli moster vilken dag som helst till en liten kille som ska heta pontus, så med detta kort tänkte jag välkomna honom till världen. Ska in till stan idag och handla lite och då tänkte jag se om jag kan hitta en liten present till honom med, kanske en liten nalle som på kortet eller något=)


Idag är jag ledig större delen av dagen jag börjar inte jobba förrän i eftermiddag, så jag tänkte att jag skulle hinna med lite städning här hemma med innan jag åker och handlar. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag  här hemma... Det ser ännu värre ut i barnens rum så dom kommer verkligen bli glada när dom kommer hem från skolan och får veta att dom måste städa=)

Nähe.. bäst att jag sätter igång om jag ska hinna med allt innan jobbet!

KRAM



1 kommentar:

  1. This is gorgeous Sophie. The image is so cute and I love the design and papers. Hugs Sharon.. x

    SvaraRadera