måndag 18 mars 2013

Oh what a circus..

God morgon!!!
Nu är vi redan inne i mitten av mars, tiden går ju inte alls fort!! Längtar tills våren och sommaren men denna vecka ska det komma in ett nytt snöoväder och det längtar jag ju desto mindre till...

Idag har vi en ny utmaning hos Songbird, med temat cirkus!! Vi har blivit sponsrade med så söta diggi stämplar från Mayzy Art, Så detta är mitt DT kort men kika in hos songbird för att läsa mer om utmaningen!!



Till detta kort har har jag använt mig av:
Cardstock
Stämplar från Mayzy art och K- Design
Magnolia Die
Biljetter från Graphic 45

Tyckte att det var svårt att ygga upp kortet på en vanlig kortstomme så jag valde i stället att göra ett trappstegs kort så att man få lite mer dimension i kortet! 

Nu blir det att plocka och städa lite här hemma innan jobbet kallar..

Kram Sophie



3 kommentarer:

  1. I love this Sophie. The design is stunning and the images are fab.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilket fantastikt snyggt och roligt kort du har gjort, mycket bra idé!
    Ha en skön vecka, hoppas att det snart blir lite varmare igen!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Hi Sophie, this is wonderful, I love the scene you created. The 'big top' is fabulous and the way the card opens is just so clever. You rocked this one hun!
    Hugs Sue W.

    SvaraRadera