söndag 10 februari 2013

Bingobricka hos ELB....

Jaha.. då var det söndag...
Dagen som ska gå i slapphetens tecken.. 
I går ägnade vi dagen åt renovering i huset och rensade ut massa bråte som bara har legat i vägen..
Så idag ska barnen och jag pyssla, ta det lugnt och ha det allmänt skönt! Jag har lovat dom att hjälpa dom med att göra alla hjärtansdags kort till sina tjejer, mina små charmörer!

Jag hann även med att göra ett kort till en liten butiks utmaning som denna månad är en bingobricka och så här blev mitt bidrag!!

Jag jobbade efter raden so man skulle ha 3D-lack, något utstansat, något rosa och tyg. Det syns lite dåligt men jag har lagt 3D-lack på pappret där jag har stämplat texten, tyget har jag bakom kortet, rosa finns lite överallt och så har jag med en punch around the page från Martha Stewart.




Material:
Mönstrat papper: Prima
Stämpel: Rox
Stans: Martha Stewart
Klippark: Sagen vintage design
Blommor: WOC 
Övrigt: Metall dekorationer. tyg, distress vintage photo


Jag var ute och letade efter lite roliga nya vikningar och snubblade över denna! fast jag såg den bara på bild och hittade ingen beskrivning... så jag fick göra en själv.. är någon intresserad tänkte jag lägga ut den här=)
Men kortet är perfekt om man vill ge bort något som får plats i lådan=)

Kram!

4 kommentarer:

  1. This is beautiful Sophie. The image is gorgeous and I love the design and the fab embellishments.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  2. Ditt kort är fantastiskt vackert Sophie! Och så himla fiffigt att sätta det på en box choklad. Jag tror nog att det är många som gärna ser beskrivningen på hur man gör den. :)

    Tack för ditt bidrag i tävlingen, jättekul att du ville vara med och lycka till!! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar ask.. Vill gärna ha en beskrivning på hur du har gjort den.
    Ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera