onsdag 10 oktober 2012

Trick or Treat...

BUU!!
Satt här om dagen och letade utmaningar och snubblade över pysseltagens utmaning med tema halloween=) I och med att jag nu faktiskt har fått lite mer smak att göra halloween alster så tänkte jag hänga på denna utmaning.
Länken till utmaningen hittar ni HÄR
 
 
Jag gjorde en liten söt pumpa väska som man kan lägga lite godis i och kanske ge bort=)
Det jag skulle försöka att fånga upp i denna utmaning var de traditionella halloween färgerna svart, orange och lila och det tycker jag att jag har gjort.
 
 
Pumpor, fladdermöss och en söt liten häxa fick pryda mitt alster
 
 
Här är en bild på baksidan som jag också ville dekorera på något sätt, så det fick bli dekorerat som en vanlig pumpa=)
 
 
Ha en trevlig dag
Kram!


5 kommentarer:

  1. Kreativa människa! Jag tokgillar dina alster. Det är alltid något nytt och roligt att kika på här. :) kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Tack! Jag har massa knäppa idéer ;-) och det är kul att kolla om man kan förverkliga dom:-)

    SvaraRadera
  3. Hi Sophie wow this is fabulous and so pretty well done sweetie Hugs Elaine

    SvaraRadera
  4. Thank you very much everyone for your kind words!
    hope you have a cozy and creative weekend!

    Hugs Sophie

    SvaraRadera