lördag 27 oktober 2012

skiss hos scrapptorget

Här om dagen gästade jag scrapptorget och gjorde ett kort efter deras skiss.
En skiss där man fick kladda lite med färg... och det är jag ju inte van vid med det gick ändå=)
 
Färgen lila i sig är en utmaning för mig.. vet inte varför, men jag använder sällan lila. Ändå älskar jag lila i alla nyanser när det gäller allt annat men har svårt med det när jag gör kort..
Så nu har jag bestämt mig att jag ska använda mig mer av lila i det jag gör.
 
 
Kortet har jag fäst på en tepåse, tänkte att det kunde bara en mysig saak att ge bort=)
Nu när hösten kommer så är det ännu godare och ta en varm kopp te och bara mysa, så man måste kunna variera sig mellan massa olika smaker.
 

Jag har använt mig av:
-Mönstrat papper: Magnolia
-Stämpel: Bildmålarnaoch clearstamp med fjärillar
-Blommor: WOC
-Övrigt: Tag, Sidenband, Halvpärlor och Lila Glimmermist
 
Nu ska jag hoppa in i duchen sen är det dags att åka på kalas!
 
Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar