måndag 1 oktober 2012

Ny vecka nya utmaningar!

Då var det måndag igen.. Har haft en väldigt bra helg med familjen, vi har haft städdag ute och slängt massa saker på tippen. Skönt att ha rensat och städat upp ute innan snön kommer, annars är man så bra på att skjuta på sånt=)
Har även haft tid att sitta vid scrapbordet och ta tag i den del beställningar och utmaningar.
 
Barnen är i skolan och på dagis hela dagen så då tänkte jag passa på att åter igen sätta mig i mitt rum och låta kreativiteten flöda! ( en och annan maskin tvätt får det bli mellan varven)
 
Tänkte visa 2 kort jag gjorde förra veckan  till en kund på jobbet, hon beställde 4 stycken thanksgiving kort och så här blev 2 stycken av dom!
 
 
 Tänkte först köpa diggisar som passade mer till thanksgiving men jag hittade ingen som jag kände var den rätta. Så det fick bli en Some Odd stämpel till båda korten dom funkar till allt!
 
 
Nu ska jag ta mig veckans första bloggrunda innan jag bestämmer vad jag ska sätta tänderna i=)
 
Ha en bra dag!
Kram Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar