måndag 10 september 2012

Exploding Box

Fick en beställning på ett dopkort och enlåda av något slag. Satt och funderade länge och väl på vad jag skulle göra, när jag plötsligt kom på att jag kunde göra en exploding box!!! Då blir det ju kort och låda i ett=)
Kunden hade stickat små baby converse som skulle ligga i och så ville hon skriva massa söta dikter till flickan. Så det fanns ju gott om plats på varje "flärp" att skriva vad man vill.
 
 
 
  Den skulle vara ganska enkelt dekorerat, så på utsidan är den väldigt clean and simpel medans inne så är det dekorerat med lite mer blommor.
 
 
Denna boxen blir det absolut mer av! lätt att göra och perfekt att lägga små saker i!
 

 
Jag har använt mig av:
 
Mönstrat papper: Magnolia
Stansar: Spellbinder och Martha Stewart
Distress: Vintage photo
Blommor: WOC
Övrigt: Halvpärlor, löv, rosa och vitt cardstock
 
 
Nu ska jag ägna resten av dagen i scraprummet=)
Kram på er <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar