lördag 29 september 2012

En underbar lördag..

Så mina vänner! Då var det lördag och solen skiner!
Idag har jag tagit de sista fönsterna som jag började putsa igår.. Anders är iväg och hämtar ett släp så ska vi snart åka till tippen med all skit som ligger på gården. Ska bli så SKÖNT att bli av med det! Och jag kan ju tillägga att det är inte jag som lagt allt där, men jag blir inblandad när det ska bort....
 
Men.. tänkte bjuda på ett litet inlägg innan jag ska tjänstgöra som slav bland alla Anders brädor.
Han som har en tendens att dra hem all skit har en brorsdotter som fyllde år förra helgen, så gjorde ett kort till henne i går kväll. ska eventuellt åka dit i morgon och då måste man vara förberedd.
 Tänk att lilla Cajza fyller 12 bast vart har tiden tagit vägen?? För hos mig står den stilla?!? Jag är ju fortfarande BARA 19...=)
(optimistiskt räknat)
 

 
Har lagt 3D-lack på ballongen och på 12:an men det syns lite dåligt på fotot..men det blev en bra effekt i verkligheten.
 
Nu har jag 2 bråkiga barn i hallen och en skrikande make i dörren så då är det väl dag antar jag!
 
ha en bra dag!
 
Kram Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar