onsdag 12 september 2012

En liten tag..

Då satt jag igår och letade lite inspiraiton och snubblade över Månadens Utmaning !
Det var länge sedan som jag gjorde en tag så nu kändes det som en perfekt utmaning..
 
Letade fram ett Nook kit som jag bara älskar!! Både färgkombinationerna och strukturen på papperna.
Min tanke var att försöka hålla mig ganska clean and simple, så min utmaning i sig var att Inte dekorera så mycket som jag brukar=)
Men det känns såå naket!
 Rubriken som jag använde mig av:
- A little bird told me...
För att man kan förstätta på så många olika sätt inne i tagen och då kan man få det att passa till just det tillfället som man vill då.
 
 
 
Jag valdet att göra en dubbel tag som man kan öppna så att man kan skriva en liten hälsning i eller kanske lägga en sedel mellan om man ger bort den.
 
Jag har bara använt mig av saker från Nook kitet med papper och sticker från Beautiful Moments by Carina Gardner. Som sagt VÄLDIGT enkelt dekorerat..
 
Nu måste jag gå mer i scraprummet och kompensera det på mitt nästa projekt!
Kram
 


1 kommentar:

  1. Hej,Sophie!
    Din Tag blev så snygg.Det är ibland det enklaste som blir det vackraste och dubbel dessutom.Tack för din medverkan hos Månadens Utmaning och Lycka Till!

    SvaraRadera