måndag 24 september 2012

Anything goes

Då var det en ny vecka igen.. och det innebär ju också lite nya utmaningar!
Helgen har varit ganska lugn varit hemma med barnen medan maken har varit på äventyr och "lekt" med sin 4-hjuling. Tänkte att jag skulle fota lite av mina alster som jag ännu inte bloggat, tog fram kameran och snapp, snapp, snapp! Tog en massa bilder och la ner mycket energi på det, när jag sedan ska ta ut minneskortet från kameran och sätta i datorn så upptacker jag att det sitter inte i!!! SNOPET! Det sitter i datorn som anders har med sig hela helgen... *suck*
 
Helgens utmaning blev Anything goes där vi skulle följa en skiss den hittar ni HÄR
 Var länge sedan jag jobbade efter en skiss och hade nästan glömt hur kul det är att själv tolka något som andrar tolkar på annat sätt!
 
 
 
Jag har använt mig av:
- Mönstrat papper: Beautiful moments
- Halvpärlor: Reprint
- Blommor: WOC
- Stans/Die : Spellbinder och biljetten från Rox
-Stämplar: Some Odd, Rox Stamps
 
 
Nu ska jag snart åka och jobba och ha simskola med alla underbara små barn!
Kram!

3 kommentarer:

  1. oh this is just so beautiful,great take on our sketch too,bless you for playing at anything goes this week hugs Cherylxxx

    SvaraRadera
  2. What a great card, love the image and your layout, thanks for joining our challenge at Anything Goes, Gaynor xx

    SvaraRadera