fredag 27 juli 2012

Altrad paradisask

Snart fyller min lillasyster år.. eller i mitten på augusti=)
Men jag är för en gång skull ute i tid!! Känns så jävla bra!!

Har altrat min första Aladdin ask och kan bara säga att jag faktiskt blev jätte nöjd.
Älskar Tim Holtz metall dekos, fötterna, handtagen.. ja.. allt! Så nu blir det att köpa nya och lägga på lager, det är ju en perfekt present när man ska gå bort=)

Mönstrade papper: Maja Design Vintage Summer
Stämplar: Rox
Blommor: Prima
Dekorationer: Tim Holtz, swirls, halv pärlor och en tag från Magnolia.
Vintage bilder: Pion Design

Nu hr vi börjat semester resan vi ska till skara sommarland, high chapparall och mitt önske borås!!
kommer bli en dyr semester=)






Ha det bra alla i sommar värmen!

1 kommentar:

  1. Förstår att du är nöjd med asken,den va verkligen vacker.
    Ha det så roligt på semestern.

    SvaraRadera