onsdag 27 juni 2012

En prins är född!

Nu är jag i full gång med scrap-perras sommar utmaningar!!
Detta är utmaning nr 6 som hette prinsar och prinsessor. Man fick själv skapa något utifrån detta.
Jag tycker att det är så kul att utmana mig lite extra, så det blev varken ett kort eller någon lo utan en vagga!
Från kittet skulle man ha minst ett mönstrat pappet så då valde jag detta baby blåa med vita pricka på..

Stämpeln är lilla prins Edwin som snällt sitter i vaggan. Tyget som han sitter på är vit spetsgardin som jag ryckte ner från fönstret. Nu kom det till mycket större nytta, och så fick jag ju byta gardiner :-)

Detta blir en perfekt dop present! Man kan lägga någon liten smyckes ask i suffletten i stället för lite tråkigt inslags papper om.
Min nästa utmaning är att man ska lifta något från scrap-perras blogg, och jag har hittat ett perfekt projekt. Hoppas att kunna bli färdig i morgon så att jag kan lägga ut den i morgon!
Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar