onsdag 3 augusti 2011

Shoppat på Magnolia i Borås!!

Så nu är vi på semester!! vi har varit i Skara,Halmstad och Borås!!! Då vet ni vad det betyder!!
Jag var bara tvyngen att stanna på Magnolia butiken och shoppa loss=)
Wiieee!!!
här kommer massa bilder av det jag köpte! orkade inte lägga ut allt men det kommer=)
embossing platta
Pappersklämmor
papper=)
Mera papperBlommor på rea det gillar vi!
Blommor från Primafina färger till hösten!Oopss.. samma bild på embossing plattan...Åhhhh!!! jag var sååå stressad när jag var inne i butiken mannen och barnen satt ute och väntade! Så jag var helt svettig när jag gick igonom alla stämplar.. när jag hittade dom jag ville ha så fanns de givetvis bara på lagret.. så några gånger fick de gå och hämta åt mig men sen kom jag mig inte för att fråga mer.. Det var ett ganska ostrukturerat besök.. men jag fick ialla fall åka dit! Massa härliga små saker!!Fiiint!! Love it!
Små papper från Magnolia.. köpte massa dubletter=)Silver cardstockMagnolia papper alla utom ett..köpte fler...=) många fler!!!
Älskade papper!!! hihiFår Allt bli ett besök till snart väldigt snart!!!

2 kommentarer:

  1. Ah!! Glömde lägga ut bilder på mina andra älskade stämplar.. Men hittade massa fina clear stdmps och gummi stämplar:-)

    SvaraRadera
  2. Japp, boka in 8 okt så åker vi :D

    SvaraRadera