onsdag 31 augusti 2011

Dopkort

Nu har jag haft några timmar över vid srapbordet igen!
Fick en beställning på ett dopkort som ska vara färdigt till helgen som kommer till en liten tjej,
så då fick det bli ett bokkort!
Det är inte så ofta som jag gör rosa kort, men när jag väl gör det så är det så kul.
Dom som ska ha kortet ska ge tjejen ett halsband med hennes namn ingravetat på. Så då tänkte jag att bokkortet skulle passa bra för då kan dom ju lägga det i bokramen.
jag har använt mig av:
* Vitt /rosa cardstock
* Mönstrat papper: Magnolia
* Blommor/Blad: Prima/ Youdo
Stämpel: Magnolia baby Tilda
Övrigt: Bling kvistar Magnolia, Halvpärlor Reprint.



Nu ska jag sätta mig och färglägga lite motiv och kanske läsa lite bloggar, och sen så är det simskola ikväll med barnen <3
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar