onsdag 27 juli 2011

Shoppat!!!!

Åhhh vad kul det är att få paket!=)
tyckte att jag var tvungen att uppdatera mina saker lite.. men då är frågan:
Varför blir man aldrig nöjd?!? Det finns ju så mycket mer som jag vill/ måste ha!!
Får ta det lite pö om pö så att det inte svider för mycket i plånboken.
2 stämplar som jag varit ute efter ett tag, så nu råkade de "trilla" ner i varukorgen=)
Och lite nya färger till min distress samling! Och en urläcker mist!!!
Fina blommor och bling bling kan man inte få för mycket av... eller hur?
Anders skulle in och köra i Kalmar här om dagen så då fick jag följa med så jag kunde springa in på den härliga butiken Pysselgalen och givet vis så hittade jag lite där med=)
köpte 2 Nellie Snellen punchar! som stansar ut löv och blommor och även embossar dom med.
Lite bling en ny edge scraper, lite CS och Thickers fick jag hem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar