tisdag 21 juni 2011

Min första Lo sen jag vet inte när..


Jaha.. då har jag gjort en LO och det kan jag ju säga att det var ett tag sen. Har varit så dålig på att framkalla mina bilder och har inte riktigt haft lust att scrappa med mina gamla, känns som man redan har nött ut dom. men får väl sätta mig och sortera lite bilder och sedan skicka iväg för framkallning.
Men jag hittade ett jätte sött kort på min underbara syster och min söta systerdotter, så det fick det bli!
Även denna är ett bidrag i midsommarutmaningarna hos svenskscrapbooking och som ni ser så är det ju korsords lo:n
Jag har använt mig av 2 st olika papper vet inte vilka märken för det är sånna jag haft dööö länge. Hittade ett papper som va ett färdigt korsord och tyckte att det passade som handen i handsken till denna utmaning=)
Blommorna och swirlen kommer från prima, sen har jag även dekorerat lite med några metallblommor. De svarta bokstäverna är thickers som jag satt på 3D kuddar för att få lite Härlig effekt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar