måndag 13 juni 2011

6 månader senare!!!!

OMG!!!
Nu är jag chockad över mig själv!! har inte uppdaterat min blogg sen julkortsutmaningen..
Men jag skulle bara.. nä! rättare sagt jag gick typ in i väggen när jag höll på med dessa satans jävla julkort! jag stressade med att göra dom, hade inte tid att blogga heller! Det gick inte riktigt ihop sig.. jag är inte stresstålig på det sätter.. sen tog det död på det roliga både med att scrappa å blogga.
Sen är jag ju som sagt inte världens bästa på det här med datorer så att jag har ju ett handikapp redan innan=)


Men nu ska jag försöka att bli bättre!!! och allt kan ju bara bli bättre mot vad det har varit senaste halvåret=) men nu ska Linda Aniansson aka Citronlime hjälpa mig på traven =)
Snart är det ju semester och då kanske man ska hinna uppdatera något hihi

Men bara för att jag jag har varit lat här betyder det inte att jag har varit det i mitt lilla rum<3
men jag skulle behöva ta mig en dag när jag städade ur allt jag inte använder och få lite mer organiserat.. har faktiskt börjat lite smått och börjat sortera upp i årstider och högtider sån att det ska bli lite lättare att hitta=) Sedan har min älskade Linda sett till så jag har fått hem min efterlängtade stämpelförvaring. Har gjort ett katotek till alla mina uppstämplade motiv och jag har insett att va kul/bra det är att ha ordning och reda!

Har lite beställningar på student kort så jag får nog ta mig i kragen att göra dom så att de blir fördiga tills på fredag! täknke att jag skulle sätta mig och gå igenom lite utmaningar, det är så bra när man börjar få ideé torka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar