lördag 18 september 2010

blåsig lördag!

Nu är de verkligen höst ute och de är faktiskt rätt mysigt!
Det är mörkare om kvällarna och då är de dags att tända massa ljus! och de går ju inte bara att tända ett så de blir typ 40 st varje gång jag tänder här hemma! Mysfaktorn stiger rejält!!!
Idag blåser de storm ute, då är de bäst att man håller sig inne=)
och givetvis så har jag fått så mycket insperation när hösten kom att jag inte kan göra annat än att scrapa!!
Håller på med flera projet samtidigt, massa utmaningar och självklart så jobbar jag med min BIA förfullt!
Bilder på de kommer när jag är klar!

Här skissen som man skulle jobba utifrån.
Och här är min tolkning av skissen!!





papper: mönstrat rosa ( men vet inte vad de kommer från)
stämpel: magnolia - Tilda
Bakom tilda har jag stämplat upp ett notblad med stämpel från INKIDO, som jag sedan har färgat med stämpelfärg från distress ( antique linne)
Har en bord som går tvärs över kostet som tilda sitter på, där har jag använt mig av en edge punch.
dekorationer: sticklers (mycket) hihi
blommor
band och en puss&kram stämpel.
Såå.. nu får vi snart gäster, så måste slita mig, men imorgon hoppas jag på ännu en dag i pysselrummet! (om övriga familjen tillåter) =)
Kram på er



1 kommentar:

  1. Tack,Sophie för ditt fina kort till Månadens Utmaning.Härligt varma färger och söt liten Tilda!

    SvaraRadera