lördag 21 augusti 2010

tänk vad man kan göra med en liten låda och glasburk=)

jaha.. var nere i mitt scraprum i går och styrde lite innan jobbet..
min älskade BIA kom idag!! men kände att jag inte hade tid att sätta mig med den så de fick bli att altra en låda och en glasburk=)
är inne i period nu när jag vill göra allt så att de ser gammalt ut, tycker att de blir så charmigt!
har klätt in lådan i ljusbeige cs och sedan chalkat med brunt lite överallt för att få den där gamla känslan!!
har även dekorerat med lite snören, band, blommor,blad och några metall fjärillar.


problemet med mig är att jag ALLTID gör saker och tänker sen.. när det är försent!
och så även i detta fall.. men de blev bra tillslut!
hade tänkt att pappret skulle räcka ända om.. men de gjorde de ju inte efter att jag hade varit framme med saxen!
så då tog jag fram mina öljetter och satte i så att jag kunde trä ett snöre genom pappret så att de räckte om=)


i morgon kommer de lite tjejer hit och så ska vi scrapa hela dagen!! underbart!!!! ha en bra lördag!!



2 kommentarer:

  1. Gillar asken otroligt mycket :-) Glasburken blev ju bra trots allt ;-) Är likadan själv allt för ofta *haha*

    SvaraRadera
  2. tack så mycket=) hmm måste lära mig att tänka efter före=)

    SvaraRadera